11 Ocak 2010 Pazartesi

İlk İzlenimler

Blogumun şablonunu değiştirdim. Böyle Avatar filmindeki gece gibi oldu, ben çok beğendim. Şu kısacık (2 ay) blog hayatım "İyi ki bu işe kalkışmışım." dedirtti bana. Çünkü internet sözlüklerinde, facebook, twitter gibi sitelerde böyle aklınızdakileri dökebileceğiniz bir ortam yok. MSN iletinize de bir link yazıp ne olduğunu kısacık yerde anlatamadığınız için altta birkaç tane "Bu iletindeki ne?" diyen pencere yanıp sönmeye başlar. Kısacası blog olayı tam da bunun için.

Şimdiye kadar burada paylaştığım şeylere gelecek olursak;

En eğlenceli yazım iSketch oldu. Diş tabibi arkadaşlarımla akşamları "iskeç" partileri yaptık.


En uzun ve bilinçli yazım Nar oldu. Buradaki nar soyma metodunu izleyen bir arkadaşımın annesi, evde bir şenlik havası yaratarak nar soymaya girişmiş. Kendi annemin pek önemsemediği bu yöntemi başka bir annenin uygulaması beni çok mutlu etti. Beni aradıklarında 6. nardaydı.

En komik yazım Elf Yourself idi. Herkes birbirini Elf yaptı, Doğan Şahin ve grubu olarak mükemmel bir Hip Hop'a imza attık.

Toplamda 19 kayıttan oluşan bir bloga bu kadar en yeter zaten. Babamın her gün bakması, okul arkadaşlarımın yorumlarıyla beni cesaretlendirmesi (Aytaç, Alican, Pınar, Emre, Nilüfer, Tan), eski okul arkadaşlarımın izleyici olması veya arada uğraması, Divxplanet'ten de ziyaretçim olmasına çok seviniyorum.

Yalnız bu iki hafta final haftası, umarım aksatmam. Görüşürüz.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...