4 Aralık 2009 Cuma

Saçlarımı boyattım!

Bugün oturdum sizlerle ne paylaşayım diye düşündüm düşündüm, bir şey yazmayayım dedim ama zaten az olan izleyici kitlemi daha da daraltmayayım diyee bari Photoshop'ta hiçbir tutoriala bakmadan yapabildiğim tek şeyi, yani yukarda gördüğümüz saç boyamayı anlatayım dedim.


Öncelikle Photoshop'ta kullanmak istediğimiz resmi açıyoruz. Layer'ı kopyalıyoruz (duplicate layer).
















Sonra bu resimdeki gibi, boyamak istediğimiz saçı lasso tool (tool box'ta sol sırada üstten 2.) ile seçiyoruz ve onu istediğimiz renge boyuyoruz.




















Bunu yaptıktan sonra, solda gördüğümüz kutucukta "Normal" yazan sekmeyi değiştiriyor ve "Soft Light" yapıyoruz. Böylece, işte Pınar'ın son hali:





















Bence yakıştı, ayrıca da gerçekçi durdu. İşte bu yüzden bazı işlerimde paint yerine fotoşop kullanmak daha güzel oluyor. Tabi bildiğim, ya da tutoriallardan bulabildiğim kadarıyla. Modelim Pınar'a da resmini kullanmama izin verdiği için teşekkür ediyorum.

Görüşürüz.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...