11 Mayıs 2010 Salı

Gel de Fotoğrafla Uğraşma

Fotoğrafçılık zaman zaman heves ettiğim, sonra unuttuğum, fotoğrafçılık kulübü afişlerini veya güzel birkaç fotoğrafı görünce yeniden aklıma gelen güzide bir uğraştır benim gözümde. Zaman zaman Photoshop ile uğraşır, saç/göz rengi değiştirme, renklerle oynama, kesip yapıştırma gibi bir kaç ufak numara yapardım. Photoshop programının yüklü olduğu bilgisayarım bozulunca, bu etkinliklere ara vermek durumunda kaldım.

Ama bu siteleri görünce aşkım depreşti, feysbuk şeytanım uyandı. Yüzlerce resim çekip editlemek istedim.İlki, online Photoshop sitesi. Benim görebildiğim kadarıyla klasik Photoshop'un her özelliği var. Linki burada.
İkincisi de, Photoshop'un biraz daha kolaylaştırılmış versiyonu gibi. Geçen gün yukarıdaki fotoğrafı kırpmak için Paint'te ilkel ilkel debelenirken Zeynepçiğim önerdi bu siteyi. Bir çok şey elinizin altında, fotoğraflarınızı kolayca düzenleyebiliyor, kırpıp rengini değiştirebiliyor, bıyık sakal ekleyebliyor, sivilceleri silebiliyorsunuz. O da Picnik. Site yüklenirken çubuğun altında "Loading" yerinde yazan şeylere dikkat edin.

İyi eğlenceler.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...