9 Mayıs 2010 Pazar

Bu İş Oyuna Gelmez!

Uzun zamandır hasret kaldım HoşBeş'in satırlarına. Ama çok tatlı bir oyunla döndüm sahalara. Bildiğiniz veya bilmediğiniz gibi ben diş hekimliği okuyorum. Bu oyun tam bana göre, sizinle de paylaşmak istedim.

Oyunda bir karavanla Amerika'da seyahat ediyorsunuz. Her şehirde 3 tane hasta bakıyorsunuz, her hastanın 3-4 tane problemi oluyor. Bunları tedavi ettiğinizde bir sonraki şehire geçebiliyorsunuz. Hasta ilk geldiğinde, hasta kartını görüyoruz.



Hasta kartında hasta hakkında kısa bir bilgi, ne derdi olduğu, anestezi için hangi ilacı tercih ettiği, sevdiği müzik tarzı ve dolgu için tercih ettiği renk yazıyor. Daha sonra muayene aynasını hastanın ağzında gezdirmeye başlıyoruz. Problemli bölgede resimdeki gibi mavi bir yuvarlak çıkıyor ve yandaki aletlerden işimize yarayacak olanın etrafı sarı oluyor. O dişi hallederken, bir yandan da tükürük emme aletini arada space tuşuna basarak çalıştırmamız gerekiyor.

Tedavi sırasında sağ altta hastanın çektiği acı artarsa, ona anestezi yapıyoruz ve sevdiği müzik türünü açıyoruz radyodan.

İşte böyle, linki burada. İyi oyunlar.

Not: Oyun önerisi için Pınar'a teşekkürler.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...