25 Haziran 2010 Cuma

Ve Sonunda..

Geldi çattı. Yarın bir aksilik olmazsa sabah 10:50'de, Londra Stansted Havalimanı'na gidecek uçakta yerimi alacağım. Bütün gün bavul hazırladım. Bavulumun 20 kg sınırlaması olduğu için baya uğraştık. Annem yanında kalacağım aileye aldığı peştemal (evet, hamamlarda giyilen şey), Türk kahvesi seti (bakır, üzerinde el işlemeleri bulunan kahve fincanı, cezvesi ve tepsisinden oluşan takım), 250 gr'lık konserve kutu şeklindeki kahveyi ve lokumları sağa sola sıkıştırmaya çalışırken, ben de hafifletmek için kıyafetlerimden vazgeçiyordum.

Annemin bana aldığı 5'li kek pakedini, paket paket alınmış kişisel bakım ürünlerini çıkartıp el bagajımı da sırt çantam ve el çantası olarak ikiye böldükten sonra, bavulum 21.9 kg'da kaldı. Onu da artık kontuar görevlisinin insafına bıraktık.

Seyahat ütüsünden vazgeçmek durumunda kaldım, çünkü yaklaşık 1 kilo geliyordu. İngiltere'de kimi evlerin çamaşır makinesi bile bulundurmadığını düşünürsek, ütü olmasını beklemek biraz hayalperestlik gibi oluyor.




Acentedeki adam bana "2 pantolon, 1 ayakkabı, 2 tane hırka, birkaç tişört alsan yeter, bi de üstündekiler var tamam işte. Eve internet bağlatma, çok vakit geçirirsin başında." falan dedi ama tabi ben bunları dinlemedim ve bir sürü şey koydum.

Şimdi yatmam gerekiyor, yarın erken kalkıyorum, iyi geceler ve görüşürüz.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...